Zależy nam aby zakupione w drukoutlet.pl produkty w pełni sprostały Twoim oczekiwaniom i sprawdziły się w codziennej pracy.
Jeżeli nie jesteś pewien czy wybrane produkty będą odpowiednie do wykonywanej pracy lub czy będą pasować do posiadanych urządzeń, skontaktuj się z nami. Pamiętaj o tym, że wysyłamy próbki wybranych produktów i możesz je przetestować przed zakupem.
ZWROT TOWARU
Zgodnie z art. 27 ustawy o Prawach o konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku Konsument może w terminie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru odstąpić od umowy sprzedaży produktu gotowego.
Pragniemy poinformować, że produkty wielkogabarytowe nie mogą ze względu na swój charakter zostać odesłane w zwykły sposób pocztą. Informacja o tym fakcie zostanie umieszczona pod opisem towaru. W takim przypadku Konsument musi ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, które szacujemy na kwotę ok. 20 zł brutto w oparciu o cennik firmy epaka.pl świadczącej usługi tanich przesyłek kurierskich. W przypadku niektórych produktów (np. trymery lub linijki) zwrot towarów może wiązać się z zamówieniem transportu dedykowanego, którego koszty ustalane będą indywidualnie.
REKLAMACJA TOWARU
Do transportu naszych produktów używamy specjalistycznych opakowań jednak zalecamy Kupującemu sprawdzenie stanu przesyłki w momencie jej doręczenia - sprawdzenie przesyłki nie jest konieczne, ale może usprawnić ewentualny proces reklamacyjny. Jednocześnie w przypadku stwierdzenia uszkodzeń Kupujący może m.in. żądać od kuriera doręczającego przesyłkę sporządzenia odpowiedniego protokołu W uzasadnionych przypadkach można odmówić przyjęcia towaru i skontaktować się z nami pod adresem biuro@drukoutlet.pl
Reklamację dotyczącą wady towaru należy wysłać drogą elektroniczną na adres e-mail biuro@drukoutlet.pllub pisemnie na adres pocztowy Sklepu.
W celu rozpatrzenia reklamacji dotyczącej towaru Kupujący jest obowiązany, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, dostarczyć wadliwy towar na adres pocztowy Sklepu.
Celem usprawnienia procesu reklamacyjnego zalecamy, aby przed wysłaniem towaru wysłać na adres e-mail biuro@drukoutlet.plzdjęcie wady.
Ponadto zalecamy, aby w zgłoszeniu reklamacyjnym zawrzeć: wskazanie Kupującego, zwięzły opis wady, moment stwierdzenia wady oraz żądanie Kupującego.
Na reklamacje odpowiadamy niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 14 dni do daty zgłoszenia. Odpowiedź w sprawie reklamacji wysyłamy na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.
Szczegóły dotyczące zwrotu i reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu drukoutlet.pl